جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در آذربایجان غربی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در آذربایجان غربی برگزار شد
جلسه بزرگداشت دهه کرامت با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان، معاونت‌ها و مسئولین کانون‌های تخصصی خدمت رضوی برگزار شد .

به گزارش  آستان نیوز  حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی در این مراسم با تشکر از زحمات و فعالیت‌های مختلف کانون‌ها، بر لزوم برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا تاکید کرد.
وی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا چالش‌های زیادی را به وجود آورد و با وجود فعالیت‌ها و اجرای‌ طرح‌های مختلف همچون نسیم مهر رضوی و ضدعفونی معابر  و … فعالیت در برخی از بخش‌ها کم رنگ بود اما در تلاش هستیم قوی‌تر از گذشته بتوانیم فعالیت‌های کانون های خدمت رضوی را ادامه دهیم و انتظارات بنیاد کرامت را برآورده سازیم .
حجت الاسلام نوروزنژاد افزود: در دهه کرامت انتظار می‌رود در بخش فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی به مباحث فرهنگی بیش از پیش بپردازند .
وی تصریح کرد: سال گذشته در ایام دهه کرامت فعالیت و برنامه‌های قابل توجهی در کانون خدمت رضوی استان انجام گرفت و امسال نیز با توجه به بیماری کرونا در تلاش داریم تا در ایام دهه کرامت برنامه‌های بسیار خوب و قابل توجهی اجرا کنیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ کانون خدمت رضوی مشغول فعالیت هستند که امیدواریم با تلاش و برنامه‌های هدفمند بتوانیم فعالیت این کانون‌ها را افزایش دهیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *