پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «نظر هشتم» در راستای کمک به خانواده زندانیان گسترش می‌یابد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «نظر هشتم» در راستای کمک به خانواده زندانیان گسترش می‌یابد
 

فعالیت کانون‌های خدمت رضوی شهرقدس با همکاری انجمن حمایت از زندانیان در راستای کمک به خانواده زندانیان و گسترش پویش «نظر هشتم» گسترش می‌یابد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نشست مشترک کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با انجمن حمایت از زندانیان در راستای ارایه خدمات بیشتر و اشاعه فرهنگ رضوی میان خانواده‌های تحت پوشش انجمن برگزار شد.

قدرت اله کریمی، رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در این نشست بیان کرد: خادمیاران امام رئوف آمادگی دارند در رسیدگی به امورات و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان به نیابت از امام مهربانی‌ها خدمت کنند و این تاکنون فعالیت‌های گوناگونی به افراد تحت پوشش انجام شده است.

وی افزود: با همکاری مشترک کانون‌های خدمت رضوی به ویژه کانون حقوقی در حوزه‌های مشاوره حقوقی و همچنین انجام خدمات سلامت‌محور و ارائه خدمات عمومی می‌توان کمک‌های بیشتری به این خانواده‌ها انجام داد.

شمس‌الدین قطبی، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرقدس در ادامه بیان کرد: ۲۵۰ خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند و با همکاری خیرین و معتمدین تلاش بر خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها هستیم.

وی گفت: هشتم هر ماه شمسی به نیابت از امام رضا علیه‌السلام با همکاری خیرین به ۸ خانواده از زندانیان تحت پوشش کمک‌های مالی و حواله تهیه اقلام معیشتی اهدا می‌شود که با همکاری خادمیاران امام رضا علیه‌السلام می‌توان در ترویج فرهنگ رضوی و رفع مشکلات آنها اقدامات بیشتری انجام داد.

طی این نشست مقرر شد علاوه بر افزایش همکاری مشترک، اقدامات لازم جهت رضایت اولیای دم یک خانواده و آزادسازی زندانی در دهه کرامت و همچنین دیدار با زندانیان و معتادین کمپ ترک اعتیاد همراه با مشاوره حقوقی طی ایام سال انجام شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *