یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهر بم در دهه کرامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهر بم در دهه کرامت
کانون های محله ای خادمیاران رضوی شهرستان بم در دهه کرامت فعالیت های گسترده ای در قالب طرح «خدمت کریمانه» انجام دادند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بم ضمن با اشاره به خدمات گسترده کانون های محله ای در ایام دهه کرامت اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار اجرای برنامه های فرهنگی در دهه کرامت با هماهنگی چهار کانون محله ای اقدامات بسیاری در قالب طرح «خدمت کریمانه» با تهیه و توزیع بسته های غذایی انجام دادند.

وی افزود: خادمیاران رضوی در بخش دهبکری تعداد 120 بسته گوشت گوسفندی به ارزش ۶۶ میلیون ریال در بین نیازمندان بخش دهبکری توریع کردند.

مهدوی بیان کرد: همچنین تعداد 100 پرس غذای گرم همراه با یکصد عدد کارت هدیه به ارزش جمعا ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین مبلغ 13 میلیون ریال وجه نقد به عنوان کمک هزینه درمان پدر و پسر بیمار که از شهرستان رودبار جنوب تحت درمان قرار داشتند، توسط کانون محله ای بروات انجام گرفت.

وی در ادامه به فعالیت های خادمیاران رضوی در کانون محله ای بروات اشاره کرد و گفت: تعداد 40 بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد. همچنین غبارروبی مزار شهدای گمنام و ختم قرآن مجازی در ایام دهه کرامت نیز از دیگر فعالیت های این کانون بود.

مهدوی به فعالیت خادمیاران در کانون محله ای امام علی(ع) شهرستان بم نیز اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع)، 65 کیلو کیک به ارزش ۸۵ میلیون ریال تهیه و همزمان با سالروز ولادت، در سه مرکز خانه سالمندان و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست پس از قرائت سلام و صلوات خاصه امام هشتم با تبریک و دلجوئی بین آنها توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان بم عنوان کرد: تعداد ۳۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۳۵ میلیون ریال نیز توسط کانون خادمیاران محله ای روستای پشترود در دهه کرامت تهیه و تحویل نیازمندان شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *