دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مسابقه کتاب خوانی مجازی «سبک زندگی بر مدار حیات رضوی» در شهرستان منوجان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مسابقه کتاب خوانی مجازی «سبک زندگی بر مدار حیات رضوی» در شهرستان منوجان
به همت خادمیاران رضوی و با همکاری ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان منوجان مسابقه کتابخوانی مجازی «سبک زندگی بر مدار حیات رضوی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ ابراهیم سالاریان مسؤل کانون خدمت رضوی شهرستان منوجان گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) مسابقه کتاب خوانی با موضوع «سبک زندگی بر مدار حیات رضوی» برگزار شد.

سالاریان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا برنامه های دهه کرامت امسال به صورت مجازی برگزار شود افزود: به همت خادمیاران و هماهنگی و همکاری اعضاء ستاد دهه کرامت شهرستان و برای آشنایی بیشتر عموم مردم با زندگی سراسر نور امام مهربانی ها مسابقه کتابخوانی مجازی سبک زندگی بر مدار حیات رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از تهیه منبع مسابقه، فایل کتاب مورد نظر را در فضای مجازی در اختیار همگان قرار دادیم و سپس سوالاتی برای مسابقه طراحی و در گروه های فضای مجازی با پیام رسان های مختلف ارسال شد که در روزهای آتی به برگزیدگان این مسابقه جوایزی معنوی را اهدا خواهیم کرد.

مسؤل کانون خادمیاری شهرستان منوجان اضافه کرد: برگزاری جشن های خیابانی و مسابقه دلنوشته «من و چادرم در هوای گرم» ویژه دختران، با همکاری کمیته خادمین شهداء و پایگاه بسیج خاتم الانبیاء منوجان نیز از جمله فعالیت های دهه کرامت در این شهرستان بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *