جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ملک سلیمانی در عید ولایت غرق شادی و شعف شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ملک سلیمانی در عید ولایت غرق شادی و شعف شد
دیار حاج قاسم سلیمانی خادم الرضا(ع)، همزمان با عید سعید غدیر خم، روز اعلان ولایت امیرمومنان حضرت علی (ع) غرق در جشن و شادی شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ 18 ذی‌الحجه سال دهم هجرت بود که خداوند به این بشر خاکی والاترین، بزرگترین و ارزشمندترین نعمت خود را عطا کرد و در مکانی به نام غدیر خم آخرین امر الهی و دستور حیاتی و فرمان خویش را که ولایت بود، در کامل‌ترین صورت خود ابلاغ کرد و فرمود «اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً.»

مردم مومن و ولایتمدار استان کرمان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با آذین بندی خیابان ها و نورافشانی در مقابل مساجد و امامزاده ها، عید بزرگ غدیر را از طریق فضای مجازی جشن گرفتند.

عاشقان ولایت و امامت امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با حذف گردهمایی ها و از طریق فضای مجازی با مدیحه سرایی و مولودی خوانی ارادات خود را به امام خوبی ها و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بار دیگر اثبات کردند.

خادم یاران رضوی استان کرمان نیز تلاش کردند تا در این ایام با رسیدگی به امور نیازمندان و با فعالیت‌های انسان دوستانه و مستمر، جریان عظیمی از معنویت و انسانیت را با روح غدیر در هم آمیزند و شور و حال غدیری در جامعه ایجاد کنند.

در این برهه حساس از زمان که هجمه‌های زیادی علیه برگزاری مراسم مذهبی وجود دارد خادمیاران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در استان کرمان ثابت کردند که با همدلی و همراهی مردم عاشق اهل‌ بیت(ع) می‌توان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، مُبلغ سیره رسول خدا(ص) و اهل‌بیت (ع) باشند.

در این روزها که ضرورت‌ رساندن پیام غدیر به مردم دنیا بیش از هر زمان دیگری لازم است مداحان رضوی با راه‌اندازی کاروان شادی در مناطق مختلف تلاش کردند تا ثابت کنند عشق اهل بیت (ع) در دل شیعیانش تعطیلی ندارد و دوستداران اهل بیت (ع) در هر شرایطی در حد وسع خود راهی برای شاد کردن دل مردم و ترویج فرهنگ غدیر در این روز بزرگ پیدا می‌کنند.

گلزار شهدای کرمان به ویژه مزار سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی خادم الرضا(ع) در شهر کرمان نورافشانی و زینت شده بود و مراسم ویژه شب عید غدیر در کنار مزار سردار سلیمانی و در فضای باز برگزار شد.

لازم به ذکر است، همزمان با دهه ولایت، تصویر نوشته هایی از حاج قاسم سلیمانی درباره عید سعید غدیر در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *