پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «سفره مهر علوی» با 100 هزار پرس غذا برای محرومین استان کرمانشاه پهن شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «سفره مهر علوی» با 100 هزار پرس غذا برای محرومین استان کرمانشاه پهن شد
دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ ولایت و در قالب طرح «سفره مهر علوی» 100 هزار پرس غذا بین محرومین این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، سید محمد جعفر امامیان بیان کرد: ظهر شنبه و به مناسبت عید سعید غدیر خم یکصدهزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه طبخ و توزیع شد.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ۵۰ آشپزخانه شهرستان کرمانشاه برای طبخ غذا در سایر شهرستانهای این استان نیز مردم و محرومین متنعم از این طرح علوی شدند.

امامیان ضمن تشکر از مشارکت و همکاری سایر نهادها در برگزاری هرچه بهتر اطعام عید غدیر گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر به مدد الهی و استفاده از شبکه خادمیاری همچنین مشارکت و همکاری استانداری، ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام خمینی، ستاد بازسازی عتبات و عالیات، سازمان تبلیغات، هیئات و گروه های جهادی و سایر نهادها توانستیم با خدمت به محرومین استان به نیابت از امام مهربانی ها عرض ارادتی به خاندان عصمت و طهارت(ع) داشته باشیم.

وی تصریح کرد: غذاهای طبخ شده توسط شبکه محله ای و منطقه ای بین محرومین شناسایی شده همچنین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سطح استان توزیع شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *