دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی استان قم آماده استقبال برای عزای حسینی می شوند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی استان قم آماده استقبال برای عزای حسینی می شوند
طی نشستی با حضور دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی و خادمیاران ستادی استان قم، برنامه‌های خادمیاران رضوی در ماه محرم بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از قم، خادمیاران ستادی استان قم به منظور بررسی برنامه‌های خادمیاران رضوی استان در ماه محرم، گردهم آمده و برنامه‌های این ایام را در ماه عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بررسی کردند.

نمادسازی عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان در مناطق و محله‌های قم، یکی از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم در ماه محرم‌الحرام است که با توزیع نمادهای عاشورایی انجام می‌شود.

توزیع بسته‌های معیشتی ارزاق میان نیازمندان استان از دیگر برنامه خادمیاران قم است که با یاد شهدای کربلا و نماد ویژه محرم و مشارکت خادمیاران رضوی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

هیئت خادمیاران رضوی نیز با همکاری کانون‌های خادمیاری تبلیغی و مداحی، در فضای مجازی مجالس سخنرانی، مداحی و روضه‌خوانی برگزار خواهند کرد.

پویش هر خانه، آشپزخانه امام حسین (ع)، از دیگر اقدام های امام رضایی خادمیاران استان قم است. در این طرح، ناذران و بانیان با طبخ و توزیع غذای نذری در میان نیازمندان، یاری‌گر نیازمندان خواهند بود.

لازم به ذکر است، ویژه‌برنامه‌های کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم در ماه محرم، با محوریت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و مشارکت خادمیاران رضوی، نمایندگان حسینیه مجازی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *