جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک های مومنانه نمایش اقتدار معنوی/ توزیع 3500 بسته کمک معیشتی در البرز

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک های مومنانه نمایش اقتدار معنوی/ توزیع 3500 بسته کمک معیشتی در البرز
با توزیع 3 هزار و 500 بسته کمک معیشتی در استان البرز بار دیگر اقتدار معنوی مردم این استان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از البرز، عباس قاضی خانی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز در دومین مراسم اجرای طرح مواسات و همدلی اعلام کرد: سهم آستان قدس رضوی در این بسته های متبرک هزار سبد کالایی است و همچنین 10 راس گوسفند ذبح شده که بیش از 7 هزار پرس غذای گرم که توسط کانون های خادمیاری با مشارکت گروه های جهادی و هیأت رزمندگان تقدیم مردم عزیز شد.

وی افزود: خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف خدمتی و به صورت تخصصی در هر مقطعی که مردم نیاز داشته باشند در سراسر شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند.

قاضی خانی گفت: به امید پرودگار این کمک های مومنانه در ماه محرم و صفر نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه مواسات و همدلی کریمه اهل بیت(ع) در استان البرز نیز گفت: امام کاظم(ع) می فرمایند: «هیچ عمل بنده در درگاه خداوند متعال بالاتر از مواسات و همدلی و همراهی با مومن نیست». با توجه به این حدیث یکی از شاخصه های مهمی که برای شیعه عنوان شده توجه به ضعفای جامعه و به خصوص مومنین است.

راست روش با بیان اینکه این کمک های مومنانه نمایش اقتدار معنوی مردم شریف ایران در هر جای کشور است ادامه داد: در این مرحله سه هزار و 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

در ادامه مراسم سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز بیان کرد: امروز که دومین مرحله از کمک های مومنانه و مواسات و همدلی را شروع خواهیم کرد بار دیگر جلوه هایی از ایثار و سیره علوی، فاطمی و حسنی را شاهد خواهیم بود و این امر یکی دیگر از بزرگترین اقداماتی است که شاید دنیا مبهوت آن است.

در پایان این مراسم قطعه ای از فرش متبرک حرم مطهر رضوی از طرف تولیت آستان قدس رضوی به حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان به پاس قدردانی از زحمات ایشان در راستای تشکیل قرارگاه اهدا شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *