شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران جیرفتی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران جیرفتی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شهدادی، مسئول کانون خادمیاران رضوی جیرفت در این مراسم با اشاره به اینکه دفاع مقدس نهایت اقتدار و فداکاری ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد گفت: هشت سال ایثار و جانفشانی جوانان این مرز و بوم همچون شناسنامه و هویتی افتخارآفرین برای ایران بوده که همواره حافظ ارزش های دینی و انقلابی هستند و تا آخرین قطره خون برای حفظ و احیای آن تلاش خواهند کرد .

حجت الاسلام شهدادی در جمع خادمیاران رضوی و با اشاره به نظام نامه نوین کانون های خدمت رضوی افزود: از مهمترین فعالیت کانون های خادمیاری دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه است و انتظار می رود با رویکردهای ابلاغی جدید آستان قدس رضوی خادمیاران با کانون های محله ای ارتباطی مستمر داشته باشند.

وی گفت: به لطف امام رئوف (ع) در حال حاضر در شهرستان جیرفت ۴۵۰ خادمیار فعال داریم که انتظار ما این است علاوه بر خدماتی که به نیت امام رضا(ع) انجام می دهند فعالیتشان را نیز در سامانه خادمیاری ثبت کنند.

حجت الاسلام شهدادی تصریح کرد: خادمیارانی که در عرصه خدمتی خود هیچ گونه فعالیتی ندارند به زودی حذف خواهند شد زیرا لازمه حضور در کشیک های حرم مطهر، خدمت در شهرستان محل زندگی خادمیار است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه خدمت رسانی در آستان ملکوتی امام هشتم بیان کرد: در گذشته فقط افراد بسیار معدودی می‌توانستند خادم حرم رضوی باشند، افرادی هم که درخواست خدمت می‌دادند مدت‌ها منتظر می‌ماندند تا این توفیق نصیب آن‌ها شود اما با اجرای طرح خادمیار رضوی امکان خدمت در آن آستان مقدس برای خیل کثیری از مردم فراهم شده است .

شایان ذکر است؛ این جلسه با سلام و صلوات خاصه حضرت ثامن الحجج(ع) آغاز و با مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) در عزای امام حسین علیه السلام پایان یافت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *