یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل مجازی «عصر شعر قدم‌های جابر» برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل مجازی «عصر شعر قدم‌های جابر» برگزار شد
محفل مجازی «عصر شعر قدم‌های جابر» توسط کانون شعر و ادب دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از قم، در شام شهادت حضرت رقیه(س) و همزمان با هفته دفاع مقدس، محفل مجازی شعر قدم‌های جابر به همت کانون شعر و ادب دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و همکاری گروه جواز نوکری با حضور شاعران جوان انقلابی در محل دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم برگزار شد.

این محفل ادبی علاوه بر پخش مستقیم ب از سیمای مرکز استان قم، به صورت کامل از طریق صفحات مجازی آستان قدس رضوی استان نیز پخش شد.

این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمد خلف‌زاده و اجرای احمد علوی، شاعر و مجری توانمند استان آغاز شد.

در ادامه سید امیرحسین خوشرو و خانم‌ها سیده فاطمه موسوی، عاطفه جوشقانیان و سمانه خلف زاده، از شاعران برتر انقلابی قم، اشعاری را درباره مصائب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس، قرائت کردند.

در ادامه این محفل شعر، ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت، سیدمصطفی میرداماد به مرثیه‌سرایی درباره حضرت رقیه(س)، نازدانه حضرت سیدالشهداء(ع) پرداخت.

ادامه بخش این محفل، شعرخوانی یکی از دختران نوجوان کشور پاکستان، خانم الهام سادات حسینی و پدر گرامیشان آقای سید ‌احمد شهریار حسینی بود.

در پایان این مراسم از شاعران و عوامل اجرایی عصر شعر قدم‌های جابر با اهدای متبرکات رضوی تقدیر شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *