دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش نذر امام(ع) با محوریت زیارت امام الرئوف در کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش نذر امام(ع) با محوریت زیارت امام الرئوف در کرمان
مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی کرمان از اجرای پویش نذر امام(ع) با محوریت زیارت امام الرئوف هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

حلیمه زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر و ایام سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ایشان، بیش از هزار و300 نفراز بانوان خادمیار کرمانی طی یک حرکت جهادی و خداپسندانه اقدام به پخت نان کردند.

زمانی گفت: همزمان با اجرای پویش نذر امام در کرمان هزار نفر از بانوان خادمیار ساکن شهر مشهد نیز به نیابت از خادمیاران کرمانی، زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را انجام می‌دهند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به محرومان به عنوان یکی از پرفضیلت‌ترین امور در دین اسلام است و این توفیقی است که نصیب بانوان خادمیار کرمانی شده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی خاطرنشان کرد: حضور بانوان در فعاليت‌های اجتمـاعی آثار و برکات زیادی را برای خادمیاران کرمانی به همراه دارد که یکی از این برکات رشد فرهنگی و دینی و ارتقاي جایگاه معنوي آنان است.

وی افزود: خادمیاران کرمانی همزمان با برگزاری این آیین معنوی مراسم زیارت عاشورا و زیارت امین الله را، در محل طبخ نان‌ها برگزار می‌کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *