دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نان متبرک رضوی بین ۱۵۰۰ خانوار نیازمند در خراسان شمالی توزیع می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نان متبرک رضوی بین ۱۵۰۰ خانوار نیازمند در خراسان شمالی توزیع می‌شود
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی از توزیع نان متبرک رضوی بین یک هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند به مناسبت شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان شمالی،  محمد اکبرزاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) 1500 خانوار نیازمند که از طریق خیران و کانون‌های خادمیاری در سطح استان شناسایی شده‌اند از نان متبرک رضوی متنعم می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای این طرح هزینه‌ای به ارزش 670 میلیون تومان در خراسان شمالی در نظر گرفته شده است، افزود: در شهرستان بجنورد 450 خانوار، در شیروان و اسفراین به تفکیک 250 خانوار و در جاجرم، گرمه، فاروج و راز و جرگلان به تفکیک 100 خانوار و در مانه و سملقان هم 150 خانوار نیازمند شناسایی شده‌اند.

اکبرزاده با بیان اینکه ارزش سهم نان هر خانوار نیازمند به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، خاطر نشان کرد: برای این طرح  225 هزار تومان توسط خیران و 225 هزار تومان آن توسط آستان قدس تأمین شده که مبلغ در طول سه ماه قابل بهره‌برداری است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، همایش تقدیر از 140 زائر اهل سنت امام رئوف روز جمعه (25 مهر) در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز 7 هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان بین نیازمندان خراسان شمالی به همت آستان قدس توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *