جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) تهران از مدافعان سلامت تجلیل کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) تهران از مدافعان سلامت تجلیل کردند

 

همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) خادمیاران رضوی منطقه شش تهران با همکاری شهرداری این منطقه با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) ضمن تقدیر از مدافعان سلامت و توزیع بسته‌های فرهنگی متبرک، با صلوات خاصه امام رضا(ع) و ذکر مصیبت و دعا برای شفای بیماران حال و هوای خاصی را در بیمارستان ایجاد کردند.

دکتر امیر نظامی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در این مراسم ضمن تشکر از حضور خادمیاران رضوی در سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: این خادمیاران با حضور خود روحیه خاصی به کادر درمان داده و موجب متبرک شدن بیمارستان شدند.

میثم تمیمی معاون خدمات عمومی کانون‌های خدمت رضوی منطقه شش تهران نیز اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) پرچم آستان قدس رضوی در میدان سیدجمال الدین اسدآبادی به احتزاز در آمد.

وی، حضور موکب سیار خدام الرضا(ع) در سه میدان فاطمی، ولیعصر(عج) و انقلاب، ذکر مصیبت امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های فرهنگی، کتاب، صلوات خاصه، نمک و نبات متبرک در بین اقشار مختلف مردم را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *