سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات کریمانه خادمیاران شهرستان بم برای نیازمندان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات کریمانه خادمیاران شهرستان بم برای نیازمندان

 

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بم از توزیع ۱۵۰ بسته میوه تازه و ۳۰ بسته ارزاق معیشتی میان محرومین و نیازمندان خبر داد .

محمود مهدوی؛ مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بم ‌در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز در استان کرمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد باقریه شهر بروات بم تعداد صد و پنجاه بسته میوه ویژه شب یلدا تهیه کرده و با رعایت کلیه اصول بهداشتی در بین اقشار مستضعف و محروم  توزیع کردند.

وی افزود : تعداد ۳۰ بسته ارزاق معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون ریال از سوی خادمیاران مسجد کوثرالرسول شهر بم تهیه و برای شب یلدا میان نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد .

مهدوی در ادامه بیان داشت: با تلاش و همت خادمیاران رضوی روستای پشترود شهرستان بم، یک باب اطاق با متراژ ۱۲ متر مربع و یک چشمه سرویس بهداشتی به همراه حصارکشی منزل یک خانواده محروم در این روستا با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیون ریال ساخته و تحویل صاحبانشان شد.

وی تصریح کرد: هدایا و بسته های ارزاق معیشتی قابل توجهی توسط خادمیاران رضوی پیش بینی شده و در حال آماده سازی است که به زودی به دست نیازمندان و محرومین شناسایی شده خواهد رسید .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *