چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداوم خدمت رسانی خادمیاران رضوی برای محرومین در شهرستان بم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداوم خدمت رسانی خادمیاران رضوی برای محرومین در شهرستان بم

 

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی بم از تداوم خدمات کریمانه برای رفع محرومیت در این شهرستان خبر داد .

محمود مهدوی؛ مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان بم ضمن گفتگو با خبرنگار آستان نیوز در استان کرمان با ارائه گزارش خدمات ارزنده خادمیاران گفت: گروه پیشگامان رضوی و خادمیاران جوان انقلابی و جهادی متشکل از ۶ نفر  کمتر از یک ماه و قبل از شروع فصل سرما  نسبت به ساخت یک واحد ۲۴ متری برای خانواده ای نیازمند اقدام کرده و همزمان با شب یلدا آن را تکمیل و تحویل این خانواده دادند .

وی افزود: این پروژه با نام متبرک علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد و شناسایی این خانواده بی سر پناه در زمین های بایر منطقه امیرآباد خواجه عسگر از توابع شهرستان بم صورت گرفته است.

مهدوی ادامه داد: هزینه اجرای ساخت واحد مذکور بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بوده است که توسط خادمیاران جوان بمی تامین شد .

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بم در ادامه از کمک غیرنقدی به محرومین برای توزیع ۶۰۰ کیلوگرم میوه تازه بین محرومین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و با همت خادمیاران رضوی کانون مرکزی بم ۶۰۰ کیلوگرم میوه تازه در بسته بندی های بهداشتی به همراه ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۲۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی ویژه شب یلدا تهیه و با رعایت کلیه اصول بهداشتی در بین خانواده های محروم توزیع شد.

مهدوی تصریح کرد: خادمیاران رضوی روستای پشترود بم نیز تعداد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۵ میلیون ریال تهیه کرده و همزمان با شب یلدا بین محرومین شناسایی شده توزیع کردند .

وی افزود: تعداد ۳۰ بسته کامل میوه تازه به همراه بسته های شیرینی به ارزش ۲۵ میلیون ریال توسط خادمیاران کانون محلی تکیه عباسعلی بم تهیه و در شب یلدا به محرومین و نیازمندان تحویل داده شد .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *