یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل معنوی هیأت خدام الرضا(ع) در منطقه 14 تهران برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / محفل معنوی هیأت خدام الرضا(ع) در منطقه 14 تهران برگزار شد
خادمیاران منطقه 14 تهران، طبق قرار هر ماهه و به نیت امام رضا(ع) در هشتمین روز از ماه جدید قمری در هیأت خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران رضوی و دلدادگان امام رئوف(ع) در منطقه 14 تهران در قراری دیگر، دیروز 30 اردیبهشت ماه مصادف با هشتم شوال المکرم، در قالب هیأتی تحت عنوان خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند و محفلی معنوی  را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردند.
در این مراسم که همزمان با ساعت 18 در بوستان زیتون حسینیه مقبره الشهدای گمنام شروع شد، در ابتدا یکی از خادمیاران آیاتی از سوره مبارکه اعلی تلاوت کرد و در ادامه یکی دیگر از خادمیاران با قرائت زیارت عاشورا معنویت فضای جمع را دوچندان کرد.
پس از آن حجت الاسلام والمسلمین فتاحی مسئول کانون تبلیغات دینی خدمت رضوی منطقه به سخنرانی پرداخت و بعد از آن حاضرین از مرثیه سرایی دو تن از خادمیاران بهره مند شدند.
در پایان نیز صلوات خاصه و سرود دسته جمعی فراشان حرم مطهر رضوی توسط یکی از مداحان با همراهی خادمیاران قرائت شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *