جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف 50 جانباز شیمیایی استان اصفهان به حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف 50 جانباز شیمیایی استان اصفهان به حرم مطهر رضوی

به همت بنیاد کرامت رضوی، جمعی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس از استان اصفهان به زیارت حرم نورانی علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، همواره تکریم و خدمت‌گزاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان کشورمان، سرلوحه اقدامات آستان قدس رضوی بوده و حالا با پشت سر گذاشتن موج پنجم کرونایی، به همت بنیاد کرامت رضوی خدمت به جانبازان شیمیایی در قالب اسکان و پذیرایی سه روزه در شهر مشهد از سر گرفته شده است.

در این راستا مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از امروز تا تاریخ 29 آبان، میزبان گروهی 50 نفره از جانبازان شیمیایی اصفهانی در شهر مشهد است. سفر زیارتی این گروه توسط تشکل ملی «جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی» هماهنگ شده و 50 تن از جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد از شهرهای نجف آباد، رضاشهر و… زائر مشهدالرضا(ع) شدند.

3 روز اسکان در زائرشهر رضوی

این کاروان، با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به مدت سه روز در زائرشهر رضوی اسکان داده شده و از خدمات رفاهی از جمله وعده‌های غذایی، حمل و نقل درون شهری و یک وعده پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

شایان ذکر است، تا پیش از شیوع کرونا، 9 کاروان از جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مشارکت «جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی» با بنیاد کرامت رضوی در سفری سه روزه مهمان امام هشتم شدند و حالا فرصت مجدد تشرف این جانبازان عزیز فراهم شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *