سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف کاروان موکب‌داران عراقی به حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف کاروان موکب‌داران عراقی به حرم مطهر رضوی

جمعی از موکب‌داران حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف شدند.

ریاض سلمان، یکی از موکب‌داران عراقی در حاشیه این مراسم در گفتگو با آستان نیوز گفت: همه ساله به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) این کاروان به شهر قم سفر کرده و پس از زیارت حرم مطهر خواهر بزرگوار حضرت رضا(ع)، به شهر مقدس مشهد و حرم مطهر رضوی مشرف می‌شویم.
وی با بیان اینکه 11 سال متوالی این کاروان به مشهد و قم سفر می‌کند، بیان کرد: این کاروان پس از ورود به حرم علی بن موسی الرضا(ع) با استقبال خوب خادمان بارگاه منور رضوی مواجه شد و با اجرای برنامه‌های مذهبی و تبلیغی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر برگزار شد از زائران استقبال کردند.
وی خاطرنشان کرد: هر بار که به ایران سفر می‌کنیم احساس می‌کنیم که به وطن خودمان بازگشتیم. ما ایرانیان را برادران دینی خود می‌دانیم و هیچ‌گاه در این کشور احساس غربت نکردیم.
وی افزود: امام رضا(ع) انیس‌النفوس هستند و امکان ندارد کسی از ایشان حاجتی خواسته باشد و حاجتش روا نشود، ائمه اطهار(ع) صدای ما را می‌شنوند و به ما توجه می‌کنند‌.
وی اظهار کرد: 17 سال است که مسئولیت عزای محله خیمه‌گاه در کربلا را بر عهده دارم و خدا را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به زائران را نصیب و روزی‎ ما کرده است؛ ما هر چه داریم از خدمتگزاری و نوکری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *