یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

وزیر ورزش ایتالیا: «رونالدو» به‌دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی تحت تحقیقات قرار گرفت

وزیر ورزش ایتالیا: «رونالدو» به‌دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی تحت تحقیقات قرار گرفت

وزیر ورزش ایتالیا باردیگر با تاکید بر شکسته شدن پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کووید-۱۹ از سوی «کریستیانو رونالدو»، از تحت تحقیقات قرار گرفتن مرد پرتغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، رونالدو در بحبوحه همراهی تیم ملی کشورش در فیفادی، به کووید-۱۹ مبتلا شد و پس از حضور در دیدار دوستانه پرتغال برابر اسپانیا و همچنین تقابل با فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا که هر دو بازی بدون گل به اتمام رسید، پیروزی سه بر صفر پرتغال برابر سوئد را در ۱۴ اکتبر از دست داد و مستقیما راهی قرنطینه شد.

پنج بار برنده توپ طلای جهان تساوی یووه برابر کروتونه و پیروزی برابر دینامو کی‌اف را از دست داد و در ادامه پس از انجام دوباره تست کرونا، با نتیجه مثبت غافلگیر شد.

رونالدو باید ۲۴ ساعت پیش از تقابل بعدی بیانکونری در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا در اواسط هفته مجددا تست کرونا دهد و در صورت مثبت بودن این تست دوره قرنطینه وی تمدید شده و تجدید دیدار نه چندان دوستانه وی با «لیونل مسی» به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

اما مرد پرتغالی که پس از مثبت شدن تست کرونا با هواپیمای اختصاصی خود راهی تورین شد، حالا به دلیل شکستن مقررات قرنطینه در زمان همراهی تیم ملی کشورش در معرض خطر جریمه قرار دارد.

«وینچنزو اسپادافورا» پیش از این در پاسخ به این پرسش که آیا رونالدو در زمان ترک کمپ تیم ملی پرتغال مقررات مرتبط با ویروس کرونا را شکسته یا خیر، گفته بود: فکر می‌کنم او بدون کسب اجازه از مقامات بهداشتی، از مقررات تخطی کرده است.

اسپادافورا حالا باردیگر بر ادعای خود تاکید کرده و گفته است: کریستیانو به پروتکل‌ها احترام نگذاشته است. برای اثبات این موضوع تحقیقاتی از سوی دادستانی فدرال در حال انجام است. این ویروس به ما یاد داده است که هیچکس مستثنی نیست؛ بنابراین بدیهی است که همه افراد باید تلاش کنند تا جایی که می‌توانند به پروتکل‌ها احترام بگذارند اما درنهایت تنها راه حل، ماندن در خانه است.

رونالدو در ۱۶ اکتبر با انتشار پستی در فصای مجازی گفت: هیچ پروتکلی را نشکستم. می‌گویند که مقررات ایتالیا را زیر پا گذاشته‌ام اما این ادعا دروغ است. من با تیم خودم مشورت کردم و ما برای انجام کار درست، مسوول هستیم. تمام اقدامات من قانونی بوده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *