یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارسال بیش از 14 میلیون پیام کوتاه به زئران و مجاوران حضرت رضا(ع) طی یک سال گذشته

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارسال بیش از 14 میلیون پیام کوتاه به زئران و مجاوران حضرت رضا(ع) طی یک سال گذشته
طی یک سال گذشته 14 میلیلون و 493 هزار و 843 پیام کوتاه به وسيله‌ی سامانه پيام كوتاه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ارسال شده است.

 سامانه‌ی پیام کوتاه یکی از پرمخاطب‌ترين، در دسترس‌ترين و کم آسیب‌ترین سامانه‌هاي اطلاع‌رساني براي همه اقشار جامعه محسوب شده و از این نظر اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست؛ از همین رو مرکز جامع ارتباطات مردمی بنا به رسالت همیشگی خود، اطلاع‌رساني توفیقات، فعالیت‌ها و ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوي را از طریق سامانه‌ی پیام کوتاه در دستور کار قرار داده است.
ارسال لحظه به لحظه‌ اخبار رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی و … از جمله ارسال‌های صورت گرفته توسط این سامانه است. همچنین اطلاع‌رسانی و دعوت به ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مرکز با استفاده از سامانه پیام کوتاه است.

 

2 هزار و 760 برنامه‌ی بازدید
تورها و بازدیدها از دیگر فعالیت‌های مرکز جامع ارتباطات مردمی و رسانه آستان قدس رضوی است که درهمین راستا طی  یک سال گذشته، 2 هزار و 760 برنامه‌ بازدیدی ویژه برای 168 هزار و 350  مخاطب با هدف آشنایی با فعالیت‌های آستان قدس رضوی، به ویژه خدمات جدید برنامه‌ریزی شد.
بازدید از مجموعه‌های زائرشهر رضوی، زائرسرای رضوی، شرکت‌ها و مؤسساتی نظیر مزرعه‌ی نمونه، نان قدس، شرکت فرش، شرکت کاشی، مؤسسه‌ی چاپ و انتشارات، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و … از جمله این برنامه‌هاست.
همچنین بازدیدهای داخل حرم از دیگر برنامه‌های اجرایی این مرکز است که می‌توان به بازدید از موزه قرآن، موزه مردم شناسی، موزه فرش، موزه مرکزی، مرکز اسناد، کتابخانه ی مرکزی و معرفی معماری صحن های حرم اشاره کرد.
گروه‌های نخبگان دانشجویی، جهادگران اردوهای جهادی، همکاران مؤسسات، پرسنل نهادهای خدمت رسان به زائران و مجاوران و … از مدعوین شاخص این برنامه محسوب می‌شوند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *