دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نخستین تلویزیون اینترنتی خادمیاران رسانه‌ای گلستان آغاز به کار کرد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نخستین تلویزیون اینترنتی خادمیاران رسانه‌ای گلستان آغاز به کار کرد
به همت خادمیاران رسانه‌ای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان و برای ارائه خدمات آموزشی مقابله با ویروس کرونا و تولید محتوای مطلوب با ۷۰ هزار مخاطب نخستین تلویزیون اینترنتی راه اندازی شد.

 نخستین تلویزیون اینترنتی که قرار بود بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در بستر آپارات و اینستاگرام در ماه مبارک رمضان راه اندازی شود با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به طبع آن، شیوع این ویروس منحوس در استان گلستان، دو ماه زودتر از موعد مقرر در دهه آخر اسفند سال گذشته در گرگان فعالیت خود را با همکاری برخی از اصحاب رسانه و خادمیاران رضوی در استان راه‌اندازی شد.

تلویزیون اینترنتی گلستان 24 تی وی به آدرس https://www.aparat.com/golestan24news/live با دعوت از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، پزشکی، جهادی، ورزشی، هنرمندان، اصحاب رسانه، روحانیون و … توانست ارتباط خوبی را با جامعه مخاطبین استان گلستان برقرار و بیش از ۶۰ میهمان را در برنامه‌های خود دعوت کند و اطلاعات و آموزش‌های لازم در حوزه مقابله با کرونا را به بیش از ۷۰ هزار مخاطب ارائه دهد.

این رسانه جدید و نوپا به دلیل مردمی بودن، بازخورد خوبی در بین مردم و اهالی رسانه و حتی مسئولان استانی داشته است و در شرایط کرونایی توانسته پل ارتباطی بسیاری خوبی با جامعه و مسئولان برقرار کند.

هدف سازندگان این تلویزیون اینترنتی و برنامه‌های آن تولید محتواهای مناسب و سرگرم کننده برای مخاطبین از ایام عید تاکنون با کمترین امکانات موجود در قالب ویژه برنامه زندگی پلاس بوده است.

همچنین با راه‌اندازی این رسانه جدید در استان و طرح ابتکاری این رسانه، آیین ختم مجازی در روزهای پنج شنبه هر هفته به مدت یک ساعت همراه با روضه‌خوانی، قرائت قرآن کریم توسط قاریان گلستانی، مناجات خوانی برای اموات کرونایی که امکان برگزاری آیین ختم مهیا نبود انجام شد که باعث افزایش توجه مردم به این تلویزیون و استقبال آنها از برنامه‌های این رسانه مجازی شد.

گفتنی است، در این برنامه مهمان‌هایی همچون استاندار گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، رئیس پلیس راه استان، شاعران آیینی، کارشناسان رسانه‌ای، نخبگان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، مسئول اموم خادمیاران گلستان، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل سیاسی ، امنیتی و اجتماعی گلستان، گلر فوتسال آسیا، طلبه‌های جهادی، مدافعان سلامت، مدیر عامل هلال احمر و …. در این تلویزیون حضور پیدا کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *