سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از اجرای ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 حجت الاسلام اکبر قیامی؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل عصر امروز در جلسه‌ای که با خادمیاران رضوی در محل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت اظهار کرد: اسلام دین کامل است و وظیفه ما در معرفی این دین کامل، یک وظیفه شرعی و قطعی است.

وی افزود: خادمیاران رضوی در کنار فعالیت‌های محرومیت‌زدایی باید در ایام ماه مبارک رمضان به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده به فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در مناطق مختلف استان بپردازند.

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه خادمیاران رضوی همگان اهل انفاق، اهل جهاد و نیکوکاری هستند عنوان کرد: تاکنون با تلاش و همت خادمیاران رضوی صدها عنوان برنامه و فعالیت‌های ارزشمند و کمک‌های مالی و معیشتی به نیازمندان و در مناطق محروم استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: خیرین استان، خادمیاران و عموم مردم و مسئولان برای مشارکت در امر خیر و کمک مومنانه به نیازمندان می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۲۵۰۸ به نام دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل واریز کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *