جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای سه برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای سه برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز سه برنامه ترتیل خوانی در حرم مطهر رضوی برگزار و از طریق رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی پخش میشود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم طبق سنت سال‌های گذشته، در ماه مبارک رمضان امسال نیز در سه نوبت از حرم مطهر رضوی و از طریق شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسات ترتیل خوانی حرم مطهر رضوی با حضور قاریان و حافظان برجسته و بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ترتیل خوانی قرآن کریم در نوبت صبح نیم ساعت بعد از اذان صبح به افق مشهد و بلافاصله بعد از اذان صبح تهران به صورت زنده از شبکه یک و سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن می‌رود.
شریعتی‌نژاد ادامه داد: دومین نوبت ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان قبل از اذان ظهر و حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۱ از شبکه قرآن روزه داران علاقه‌مند را در سراسر کشور به فیض خواهد رساند.
وی گفت: ترتیل خوانی نوبت عصر حرم مطهر رضوی نیز در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد ساعت 16 تا 17:30 برگزار می‌شود و از شبکه‌های افق و خراسان رضوی به صورت زنده بر روی آنتن می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: هر روز ساعت 17 نیز یک برنامه قرآن به صورت تحدیر(تندخوانی) و ضبطی به صورت زنده (LIVE) از صفحه @RAZAVI_AQR_IR پخش می‎شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *