دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش بیش از 15 برنامه تلویزیونی از حرم مطهر رضوی در بستر شبکه‌های ملی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش بیش از 15 برنامه تلویزیونی از حرم مطهر رضوی در بستر شبکه‌های ملی
 

به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و همزمان با دهه کرامت بیش از 15 برنامه و ارتباط زنده به صورت روزانه از شبکه‌های ملی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش آستان نیوز، این برنامه‌های تلویزیونی که از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود شامل ویژه برنامه «آستان جانان» هر روز از ساعت 23 از شبکه یک سیما، «به تو از دور سلام» هر روز از ساعت 13:30 از شبکه دو سیما، پوشش روزانه ویژه برنامه‌های دهه کرامت و پخش مستند خدام با عنوان «خدمتی از عهد قدیمی‌تر» از شبکه دو سیما، پخش مستند «زیر سایه پرچم»، «مخاطب خاص»، «ضیافت دوست» و «سمت خدا» از شبکه سه سیما می‌شود.
از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به پخش ویژه برنامه «توحید خانه» از شبکه چهار سیما و شبکه قرآن و معارف سیما، «رسم دعبل» از شبکه چهار سیما، «تا نیایش» از شبکه پنج سیما، «ایوان بهشت» طی دو نوبت در ساعت 10 و 23 از شبکه قرآن و معارف سیما اشاره کرد.
همچنین از 16 خرداد ماه و از ساعت 19 به مدت یک ساعت همه روز ویژه برنامه دهه کرامت از صحن پیامبر اکرم(ص) بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
«رفیق زیارت» ویژه برنامه دهه کرامت شبکه افق سیما است که هر شب 15 دقیقه بامداد از استودیو حضرت صاحب الزمان (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) پخش می‌شود.
شبکه پنج سیما نیز از 16 خرداد ماه از ساعت 24 به مدت 60 دقیقه با ویژه برنامه «قرار میزبان» ارادتمندان حضرت رضا(ع) را به صحن و سرای این حرم نورانی دعوت می‌کند.
از دیگر فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به پوشش برنامه‌های شاخص معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در صحن پیامبر اعظم(ع) اشاره کرد که هر روز از ساعت 18 الی 23 به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *