جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش بیش از 800 ساعت برنامه از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در دهه آخر صفر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش بیش از 800 ساعت برنامه از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در دهه آخر صفر
 

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه آخر صفر شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی ۸۴۱ ساعت برنامه مناسبتی از حرم مطهر رضوی تولید کردند.

سید محمدرضا موسوی‌کیا، مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: با تلاش خادمان رسانه‌ای آستان قدس رضوی در این مجموعه و مشارکت و همراهی شبکه‌های ملی و بین‌المللی در ایام پایانی ماه صفر سال 1401 بیش از 40 شبکه ملی و بین‌المللی با بیش از 841 ساعت معادل 52 هزار و 520 دقیقه پخش، بستر ارتباط معنوی از قاب تلویزیون و دریچه‌های رادیویی را فراهم کردند که از این میزان 41 هزار و 500دقیقه به برنامه‌های تلویزیونی و 9 هزار و ۲۰ دقیقه به برنامه‌های رادیویی اختصاص یافت.
وی گفت: در این ایام بیش از 150 نفر از عوامل رسانه‌ای شبکه‌های مختلف میهمان آستان قدس رضوی بودند و تمامی استودیوها و تجهیزات این مجموعه در کنار عوامل فنی مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی به صورت تمام وقت همراه عوامل اعزامی شبکه‌های مختلف تلاش کردند تا بهترین تصاویر را از قاب رسانه‌های تصویری به نمایش درآورند.
موسوی کیا افزود: در این ایام تقریبا تمامی برنامه‌های عزاداری و سخنرانی و مراسم‌های مختلفی که با تلاش معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم برگزار شد، پوشش رسانه‌ای قرار گرفت. به طوری که در این ایام قریب به ۱۵ هزار دقیقه برنامه به روی آنتن شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی رفت.
وی گفت: در مجموع قریب به 142 ساعت برنامه از شبکه‌های بین‌المللی، 185 ساعت برنامه تلویزیونی از شبکه‌های ملی، بیش از 150 ساعت برنامه از شبکه‌های رادیویی، 250 ساعت برنامه پوششی از بارگاه منور رضوی پخش شد و بیش از 115 ساعت ارتباط زنده با شبکه‌های استانی و پخش تصاویر زنده به درخواست شبکه‌های مختلف انجام شد.
وی با اشاره به رشد 8 درصدی میزان پخش برنامه‌ها نسبت به سال گذشته، گفت: امیدوارم طی این ایام خدمات شبانه‌روزی خادمان رسانه‌ای این مجموعه و شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مورد رضایت شیفتگان رضوی و ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) قرار گرفته باشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *