سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / معرفی کتاب گلپوش در سایت حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / معرفی کتاب گلپوش در سایت حرم مطهر رضوی
همزمان با هفته عفاف وحجاب کتاب «گلپوش» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در سایت بارگاه قدسی امام هشتم(ع) معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، کتاب گلپوش به منظور بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و با هدف بررسی جنبه های جامعه شناختی حجاب از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده است.
این اثر با قلم امیر عباس زاده پهلوان و ویرایش هدیه سادات میرمرتضوی، با نگاهی جامعه شناختی نسبت به مسائل امروز دختران نوجوان و جوان، به بررسی جنبه های مذهبی و اجتماعی اهمیت حجاب و عفاف پرداخته و ضمن ارائه مصادیق انحرافات اجتماعی بر اساس آموزه های اسلامی، راه حل‌های مختلفی را به مخاطبان ارائه داده است.
گلپوش توسط انتشارات زائر رضوی(معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی) به چاپ رسیده و روش ‌های دریافت کتاب شامل دانلود از طریق مراجعه به سایت‌razaviarchive.aqr.ir و دانلود از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان‌ های ایرانی به آدرسrazavi_tv @ شرکت در مراسم حرم مطهر و يا مراجعه به كيوسك‌ های اطلاع‌ رسانی فرهنگی مستقر در سطح حرم مطهر رضوی می باشد.
یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌ های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در طول سال به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *