شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کتاب «من دختر خیابان انقلابم» در حرم رضوی معرفی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کتاب «من دختر خیابان انقلابم» در حرم رضوی معرفی شد
به منظور بزرگداشت هفته عفاف و حجاب کتاب «من دختر خیابان انقلابم» توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، کتاب «من دختر خیابان انقلابم» از سری محصولات تولیدی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با هدف تبیین فلسفه حجاب و پوشش اسلامی به رشته تحریر در آمده است.
این اثر با قلم توانای حجت الاسلام والمسلمین مهدی عدالتیان با موضوع حجاب و عفاف و با ارزیابی علمی حجت الاسلام والمسلمین محدثی جمع بندی شده و در قطع پالتویی با شمارگان 30هزار  چاپ شده است.
این اثر با رویکرد بازخوانی سرکوب قیام مردم متدین مشهد علیه قانون کشف حجاب رضاخان و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای واقعه مسجد گوهرشاد در قالب پرسش و پاسخ از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی شد.  نویسنده کتاب در پاسخ به مباحثی نظیر چرا اینقدر سخت گیری؟، چرا حتی یک تار موی زن هم نباید بیرون باشد؟، می خواهم بدانم این یک تار مو  چه ضرری دارد؟، آخر من با چه انگیزه ای می توانم حجاب داشته باشم و چگونه خودم را قانع کنم؟ و لزوم داشتن حجاب  مطالبی را بیان کرده و به همت انتشارات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.
یادآور می‌شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، انتشار پوستر، کارت پستال و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در طول سال انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *