یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /برگزاری مراسم دعای عرفه در حرم مطهر رضوی به صورت محدود/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /برگزاری مراسم دعای عرفه در حرم مطهر رضوی به صورت محدود/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی، با بیان اینکه مراسم دعای عرفه به صورت محدود در حرم مطهر برگزار می‌شود؛ به تشریح مجموعه اقدامات این بخش در راستای اجرای دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی ویژه مراسم قرائت دعای عرفه در حرم مطهر رضوی پرداخت و بر لزوم حفظ سلامت زائران تاکید کرد.

روح‌الله رنجبر در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: امروز پنج شنبه همزمان با نهم ماه ذی الحجه و مصادف با روز عرفه، ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و معنوی دعای عرفه در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور خادمان، زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواهشمندیم زمانی که برای کسب فیض از مراسم دعای پرفیض عرفه در این بارگاه ملکوتی مشرف می‌وند حتما به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به صورت دقیق و کامل رعایت کنند.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حرم مطهر رضوی همه صحن‌های متبرکه به صورت شطرنجی با ظرفیت استقرار دو نفر بر روی هر فرش مفروش شده است، گفت: همچنین خادمیاران سلامت برای ضدعفونی دست زائران و مجاوران و توزیع ماسک در ورودی‌های حرم مطهر مستقر هستند.

رنجبر اضافه کرد: از زائران و مجاوران تقاضا می‌کنیم برای مراسم دعای عرفه مُهر،کتب ادعیه و چادر نماز شخصی همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) با خادمان این بارگاه ملکوتی همکاری لازم و کافی را داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد برگزاری مراسمی معنوی توأم با امنیت سلامت برای دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *