دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده و روزانه در آذربایجان شرقی

توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده و روزانه در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از امروز توزیع گسترده روزانه ۸۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی آغاز خواهد شد و این طرح تا متعادل شدن قیمت مرغ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فتحی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از توزیع گسترده و وسیع مرغ منجمد وارداتی در سطح آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حوزه محصولات کشاورزی یکی از وظایف اصلی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است و در سالی که به شعار رشد تولید، مهار تورم مزین شده است، اجازه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نخواهیم داد.

وی افزود: در راستای کنترل قیمت‌ها و تعادل بازار مرغ، روزانه ۸۰ تن مرغ منجمد به صورت گسترده و در سطح وسیع در آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد تا از هرگونه افزایش قیمت در این حوزه جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به مردم اطمینان داد به میزان کافی ذخایر راهبردی در حوزه محصولات کشاورزی وجود دارد و مردم نگرانی بابت تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر اقلام راهبردی نداشته باشند.

فتحی ادامه داد: تا زمانی که قیمت‌ها در بازار متعادل نشود توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد یافت تا مردم کوچک‌ترین مشکلی در دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب نداشته باشند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *