شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

حسینی: دولت توجه ویژه ای به بودجه نیروی انتظامی دارد

حسینی: دولت توجه ویژه ای به بودجه نیروی انتظامی دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت، نیروهای مسلح را مایه امنیت و عزت کشور می‌داند و توجه ویژه‌ای به آنها دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس در خصوص تدابیر دولت برای افزایش بودجه «انتظامی» کل کشور اظهار داشت: هر ساله دولت توجه ویژه به نیروهای مسلح داشته و می‌داند نیروهای نظامی و انتظامی مایه عزت و عظمت کشور هستند.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: ما معتقد نیستیم مثل بعضی‌ها که دوگانگی بین میدان و دیپلماسی ایجاد می‌کردند؛ ما اینها را در کنار هم می دانیم و نیروهای مسلح را مایه امنیت و عزت کشور می‌دانیم از این جهت دولت و مجلس توجه به این اقشار داشته و هیچ بحثی در این مورد نیست که کسی بخواهد کوتاهی کند.

 وی گفت: ان شالله باز هم اگر شرایط کشور از لحاظ اعتباری بهتر شود به نیروهای مسلح به خصوص انتظامی کشور توجه بیشتری می شود.

 معاون رئیس جمهور با تاکید دوباره بر این مطلب که در بودجه هر ساله نیروهای مسلح مورد توجه قرار می گیرند به بودجه ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه ۱۴۰۱ مراحل را طی کرده و در شورای نگهبان در حال بررسی است و در همین هفته نتیجه نهایی معلوم شده و از آغاز سال آینده مورد اجرا قرار می‌گیرد.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویشی با عنوان«درخواست‌ افزایش‌ حقوق‌ نیروهای‌ مسلح» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *