دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

بیانیه دانشگاه تهران در آستانه روز قدس

بیانیه دانشگاه تهران در آستانه روز قدس

دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در آستانه روز قدس، بر حضور پررنگ دانشگاهیان و مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه دانشگاه تهران به این شرح است:

« دوگانه جبهه حق و باطل، مظلوم و ظالم، اسلام و کفر، اینک بیش از هر زمان دیگری در دنیا رخ‌نمایی می‌کند. فلسطین به عنوان مهم‌ترین مسأله جهان اسلام، کانون و سمبل مبارزه حق علیه باطل بوده و رژیم اشغالگر قدس، شکست‌های بزرگی نظیر شکست طوفان‌الاقصی را متحمل شده و همچنین جنایت‌های این رژیم جعلی و حامیانش در کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه عزیز، هر انسان آزادیخواه در جای جای گیتی را به واکنش و اعتراض واداشته است.

راهپیمایی روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که رژیم اشغالگر قدس که سابقه جنایات متعدد وحشیانه دارد، گستاخ‌تر از همیشه به رفتارهای ددمنشانه خود ادامه داده و خباثت خود را بر علیه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان به نمایش گذاشته است.

دانشگاهیان دانشگاه تهران روز جمعه هفدهم فروردین ماه همپای مردم خداجوی ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس، با یاد شهدای مظلوم غزه و سرداران شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمد هادی حاج رحیمی و سایر شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، لعنت بر سردمداران رژیم غاصب و متجاوز صهیونیست را بلندتر از همیشه فریاد می‌زنند.

ما دانشگاهیان در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و تعهد به انتقام خون پاک سرداران سرافراز اسلام، از آحاد مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌نمائیم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، حضور قدرتمندتر و پررنگ‌تر خود در راهپیمایی روز قدس را به عنوان نشانی برای تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جهان اسلام و یک جهان نفرت در مقابل ددمنشی‌های رژیم غاصب رقم زنند».

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *