دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

مجوز ۲۹ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور صادر شد

مجوز ۲۹ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور صادر شد

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای ۲۹ عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت علمی‌کاربردی تقاضا محور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اصغر کشت‌کار با بیان اینکه شصت‌ودومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه، مجوز اجرای ۲۹ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی ،کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۲۱ واحد متقاضی در ۱۱ استان صادر شد. علاوه بر مراکز علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه، متقاضیان غرعلمی‌کاربردی نیز خواهان برگزاری این دوره‌ها هستند. پتانسیل آموزش 1530 نفر در این دوره‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: مجوزهای صادر شده دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی با صدور موافقت‌نامه رسمی به هر واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ می‌شود.

دوره‌های آموزشی “آشنایی با بیت‌کوین و تکنولوژی رمزارزها” و “مبانی ایمنی کار” در استان اصفهان؛ “استایلینگ” و ” الگوسازی دوخت شلوار” در استان بوشهر؛ “آشنایی با مبانی امر به معروف و نهی از منکر”، “آشنایی با مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر”، “آموزش ضابطان امر به معروف و نهی از منکر”، “پیشگیری، تشخیص بیماری‌های اسب” و “محتواسازی در برندهای دیجیتال” در استان تهران؛ “بازیگری فیلم”، “تئوری حریق و خاموش‌کننده‌های دستی” در خراسان جنوبی؛ “نگهداری نیروگاه‌های خورشیدی (دو دوره) در خراسان‌شمالی؛ “باریستا” در  استان خوزستان؛ “توسعه بسترهای نرم‌افزاری کسب و کارهای دیجیتال”، “تئوری حریق و خاموش‌کننده‌های دستی”، “مشاوره حقوقی در امور زنان و کودکان”، “مشاوره حقوقی در امور کیفری” و “مشاوره ملکی” در استان زنجان؛ “مبارزه با پولشویی” در استان سمنان؛ اصول تجارت در ایران” در استان قم؛ “بازیگری فیلم” و “صداسازی آواز” در استان کردستان؛ “آموزش کاربردی سیستم سوخت‌رسانی و جرقه در خودرو”، “آموزش کاربردی شبکه‌های کامپیوتری (Network+)”، “آموزش کاربردی شبکه‌های کامپیوتری سیسکو”، “آموزش کاربردی طراحی و الگوسازی دوخت مانتو”، “آموزش مقدماتی نرم‌افزار فتوشاپ” و “تعمیر بردهای خانگی” در استان لرستان برای متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به واحدهای استانی یا سامانه جامع آموزش‌های تکمیلی (ساتب) مراجعه کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *