پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

امام جمعه سنندج: اغتشاش، اعتراض نیست/ تخریب اموال عمومی آشوبگری است

امام جمعه سنندج: اغتشاش، اعتراض نیست/ تخریب اموال عمومی آشوبگری است

* اتفاقات اخیر و به آشوب کشیدن شهرهای ایران برنامه‌ریزی دشمنان بود که البته این توطئه‌های دشمنان علیه امنیت کشور ما چیز تازه‌ای نیست.

امام جمعه سنندج گفت: عده‌ای با عنوان اعتراض به خیابان‌ها آمدند و اموال عمومی را تخریب کردند، این اعتراض نیست بلکه آشوب و اغتشاش است.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون برای از بین بردن امنیت ملت ایران دست به هر اقدامی زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر و به آشوب کشیدن شهرهای ایران برنامه‌ریزی دشمنان بود که البته این توطئه‌های دشمنان علیه امنیت کشور ما چیز تازه‌ای نیست.

امام جمعه سنندج با عنوان اینکه کار دشمن، دشمنی است و نمی‌توان جز این انتظار دیگری از دشمن داشت، اذعان کرد: در اغتشاشات اخیر اغتشاشگران به اموال عمومی و امکاناتی که برای رفاه مردم است، خسارت وارد کردند.

ماموستا رستمی گفت: عده‌ای با عنوان اعتراض به خیابان‌ها آمدند و اموال عمومی را تخریب کردند، این اعتراض نیست بلکه آشوب و اغتشاش است.

وی افزود: اموال و تاسیسات عمومی متعلق به عموم مردم است، اغتشاش، اعتراض نیست افرادی که دست به اینگونه اقدامات می‌زنند اغتشاشگر هستند نباید به آنها اجازه دهیم سرمایه‌های ملی را از بین ببرند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: توسعه از مسیر امنیت عبور می‌کند، نباید اجازه دهیم با ایجاد ناامنی و برخی رفتارهای دشمن شادکن در مسیر توسعه خللی وارد شود.

امام‌ جمعه سنندج در ادامه با بیان اینکه تبلیغ دین و دفاع همه‌جانبه رسالت جامعه روحانیون است، گفت: تلاش در مسیر حفظ وحدت و یکپارچگی، مبارزه با خرافات و پرهیز از افراطی‌گری و… باید اولویت جامعه علما و روحانیون در استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و امنیت کشور ما را نشانه گرفته است و از طرق مختلف دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

ماموستا رستمی ادامه داد: دشمنان از اینکه نتوانست از طریق جنگ و تحریم‌های سخت اقتصادی به اهداف برسد، دنبال ایجاد دودستگی و حذف وحدت است و حفاظت از این مساله نیاز به بصیرت و آگاهی‌بخشی مردم دارد.

انتهای پیام/2330/71

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *