شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

احمدوند: با شکم گرسنه نمی شود تمرین کرد / از آبدارچی کمی بیشتر حقوق می گرفتم!

احمدوند: با شکم گرسنه نمی شود تمرین کرد / از آبدارچی کمی بیشتر حقوق می گرفتم!

 

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس گفت: شما اگر شکم‌تان گرسنه باشد، نمی‌توانید تمرین کنید.

سعید احمدوند در خصوص اینکه دستمزد او چند هفته است عقب افتاده، اظهار داشت:

ما الان در سال 99 هستیم و این حقوق برای سال 97 و 98 است که مربوط به زمان شایسته می‌شود. البته این حقوقی است که مطرح کردن آن صحیح نیست و مطرح کردن آن شاید به نوعی توهین باشد. حقوق ما کمی بیشتر از کارمند و آبدارچی فدراسیون و کمتر از حسابدار آن است. البته من قصد جسارت به این قشر را ندارم. حقوق ما حدود 3 میلیون تومان می‌شود البته این مبلغ برای سال 94 بود. 

احمدوند در مورد اینکه آیا از فدراسیون تنیس گله‌ای دارد، گفت:

‌ من وقتی از دیویس کاپ برگشتم گفتم استعفا می‌دهم و مسئولیت شکست بر عهده من است. هر فدراسیونی در قبال ورزشکارانش وظیفه‌ای دارد. فدراسیون تنیس فقط به دنبال مسابقه دادن است. در جلسه کمیته فنی گفتم تیم نیاز به زمین تمرین دارد و بازیکن باید تأمین مالی شود. شما اگر شکم‌تان گرسنه باشد، نمی‌توانید تمرین کنید. به خاطر این مشکلات یکبار استعفا دادم و دوباره من را برگردانند.

وی که با برنامه رکورد صحبت می کرد، با اشاره به مشکلات رشته تنیس عنوان کرد:

تنیس در هیچ زمینه‌ای آماده نیست. ما لیگ نداریم، امکانات نداریم، قهرمان کشور نداریم، هیچ چیز نداریم. جام رمضان یک مسابقه است که فقط 10 نفر در آن شرکت می‌کنند ما 52 هفته در سال داریم و طی 5 سال گذشته فقط 17 مسابقه داشته‌ایم.

احمدوند در مورد اینکه به نظر می‌رسد نسبت به صحبت‌های قبلش تغییر موضع داده، گفت:

‌ خیر، من پولی نگرفته‌ام. می‌گویم تنیسوری که می‌خواهد رقابت کند باید تأمین مالی شود. الان نه تنیسی وجود دارد و نه فدراسیونی، تنیسی نداریم که من سرمربی‌اش باشم. تنها راهی که ممکن است اتفاقی بیفتد این است که این محیط تغییر کند.

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *