دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - Monday 13 May 2024

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱۵۰۰ شهید و ۲۹ هزار زخمی

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱۵۰۰ شهید و ۲۹ هزار زخمی

 شمار شهدای غزه بر اثر ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ شهید افزایش یافت. دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اعلام آخرین آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، شمار زخمی های فلسطینی از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی را نیز بیش از ۲۹ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اعلام آخرین آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، شمار زخمی های فلسطینی از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی را نیز بیش از ۲۹ هزار نفر اعلام کرد.

هواپیماها و تانک‌های اشغالگران امروز نیز برای سی و نهمین روز متوالی به بمباران مناطق مختلف غزه ادامه دادند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی و شمار زیادی خانه و امکانات عمومی فلسطینی‌ها را منهدم کردند.

به دنبال شهادت ۳۱ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر بر اثر بمباران منطقه مسکونی اطراف باشگاه خدمات رسانی اردوگاه جبالیا که در میان آنها حسین زعیتر و ابراهیم قصیعه بازیکنان تیم ملی والیبال فلسطین نیز به چشم می‌خورد، پیکرهای شش شهید دیگر که بر اثر بمباران یک منزل در اطراف مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا به شهادت رسیده بودند به بیمارستان اندونزی منتقل شد.

همچنین سه شهید و شماری زخمی ناشی از حمله اشغالگران به منزل خانواده ابوجرو در منطقه دیرالبلح، به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال یافتند تا بدین ترتیب شمار شهدا و زخمی های انتقال یافته به این بیمارستان در منطقه مرکزی نوار غزه به بیش از ۲۵ شهید و ۷۰ زخمی افزایش یابد.

از سوی دیگر، تیم های امداد رسانی توانستند پیکردهای دو شهید و شماری زخمی را از زیر آوار منزلی در محله النصیرات در مرکز نوار غزه خارج کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد سی و نهمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، به بیمارستان‌ها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تأمین برق بیمارستان‌ها شده که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان‌ها و قطع برق منجر شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *