دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

العاروری: برخی از کشورهای عربی موشک‌های مقاومت را رهگیری می‌کنند

العاروری: برخی از کشورهای عربی موشک‌های مقاومت را رهگیری می‌کنند

معاون دفتر سیاسی حماس ضمن تمجید از عملکرد مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مردم غزه، اشاره کرد برخی از کشورهای عربی موشک‌های شلیک‌شده از سوی مقاومت به اراضی اشغالی را رهگیری می‌کنند.

به گزارش فارس، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس، شامگاه امروز (چهارشنبه)، طی سخنانی که از شبکه فلسطینی «الاقصی» پخش شد، اوضاع جنگ در نوار غزه را تشریح کرد.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «هر چه ارتش رژیم اشغالگر در غزه پیشروی کند، خسارات و کشته‌هایشان بیشتر خواهد شد. اظهارات اشغالگران درباره حضور فرماندهی حماس زیر بیمارستان «الشفاء» بسیار مسخره است و من رسما می‌گویم این بیمارستان مانند هر بیمارستان دیگری غیرنظامی و بخشی از نظام سلامت است. در این بیمارستان تنها به بیماران و آوارگان خدمات‌رسانی می‌شود».

صالح العاروری همچنین اظهار داشت: «عملکرد مقاومت لبنان ویژه و پیشرفته بوده است. علی‌رغم آنکه برخی از کشورهای عربی موشک‌‌‌های مقاومت (اشاره به مقاومت یمن) را رهگیری می‌کنند، اما ما بر حمله به اشغالگران از مبدأ کشورهای عربی تاکید داریم. ما به برادرانمان در حزب‌الله اعتماد داریم و امیدواریم حزب‌الله برای رسیدن به یک درگیری بزرگ مشارکتش را توسعه دهد».

العاروری در بخش دیگری از سخنانش به رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت:‌ «غزه خیلی بزرگتر از شما و غیر شماست! شما نمی‌توانید مقاومت را در غزه شکست دهید، نه شما و نه هیچ کس دیگری. به‌زودی پاسخ شرافتمندانه‌ای را از کرانه باختری شاهد خواهیم بود. علی‌رغم جنایات اشغالگران در کرانه باختری و به‌رغم بار سنگینی که روی دوش کرانه باختری است، آن‌ها هیچگاه ما را تنها نگذاشته‌اند.

او همچنین تاکید کرد: «اشغالگران ممکن است بر برخی مناطق مسلط شوند، اما جنگ رودررو با تانک‌ها و نظامیان متوقف نخواهد شد و اشغالگران در باتلاقی که مقاومت برای آن‌ها تدارک دیده، غرق خواهند شد».

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *