پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

سی‌ان‌ان: مقام‌های ارشد آمریکایی بخشی از حملات اسرائیل را قابل دفاع نمی‌دانند

سی‌ان‌ان: مقام‌های ارشد آمریکایی بخشی از حملات اسرائیل را قابل دفاع نمی‌دانند

برخی از مقام‌های ارشد آمریکایی به صورت محرمانه اعلام کرده‌اند که برخی از جوانب عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه غیرقابل دفاع است.

به گزارش  فارس، شبکه خبری سی‌ان‌ان شامگاه چهارشنبه گزارش داد که مقامات ارشد آمریکایی به صورت محرمانه اعلام کرده‌اند که برخی از جوانب عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه قابل دفاع نیست.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، تعدادی از مقامات آمریکایی از تصاویر مداومی که از کشته شدن غیرنظامیان در غزه منتشر می‌شود، شگفت زده شده اند.

 وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه، ۸ نوامبر اعلام کرد که بمباران مداوم نوار غزه توسط اشغالگران برای سی و سومین روز متوالی، موجب شهادت ۱۹۲ تن از کادر درمان و همچنین شهادت ۳۶ نفر از گروه‌های امدادی شده است.

«می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین در این خصوص گفت: فعالیت بیش از نیمی از بیمارستان‌های نوار غزه به دلیل بمباران یا تمام شدن سوخت و برق متوقف شده است.

وزیر بهداشت فلسطین طی شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: از ۳۵ بیمارستان موجود در غزه، هم‌اکنون ۱۸ بیمارستان از مدار خدمت خارج شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز در سی‌وسومین روز از عملیات «طوفان الاقصی»، جدیدترین آمار از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد: شمار شهدای جنگ غزه به ۱۰۵۶۹ نفر رسید که ۴۳۲۴ نفر از آن‌ها کودک و ۲۸۲۳ نفرشان هم زن هستند.

در حالی که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه جانش را از دست می‌دهد و ۷۰ درصد قربانیان زن و کودک هستند، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نوار غزه در حال تبدیل شدن به قبرستان کودکان است و  کابوس غزه فراتر از یک بحران انسانی است. این یک بحران بشریت است.

پایان پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *