یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

برای بار دوم طی امروز پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم

برای بار دوم طی امروز پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای دومین بار طی روز جاری یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای دومین بار طی روز جاری یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه را هدف قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه نظامی الشدادی واقع در جنوب الحسکه را برای بار دوم طی روز جاری مورد هجوم قرار داده‌اند.

حمله دوم رزمندگان مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی الشدادی با موشک انجام شده است.

این حمله در حالی انجام می‌شود که کمی پیش‌تر مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که این پایگاه نظامی آمریکا را با پهپاد نیز مورد هجوم قرار داده است.

روز گذشته نیز پایگاه نظامی آمریکا در میدان گازی کونیکو واقع در حومه رقه در شرق سوریه مورد حمله قرار گرفت. منابع خبری از به گوش‌رسیدن صدای چند انفجار شدید از داخل پایگاه نظامی آمریکا در میدان گازی کونیکو خبر دادند. پیش از آن نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل خبر داد. در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر در شمال عراق با دو پهپاد هدف قرار گرفت. این پهپادها به هدف اصابت کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *