سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - Tuesday 14 May 2024

تعلیق حکم بازداشت اداری “هشام ابوهواش” در پی وخامت وضعیت جسمانی‌ وی

تعلیق حکم بازداشت اداری “هشام ابوهواش” در پی وخامت وضعیت جسمانی‌ وی

باشگاه اسیران فلسطینی از تعلیق حکم بازداشت اداری هشام ابوهواش، اسیر فلسطینی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند حکم بازداشت اداری هشام ابوهواش، اسیر فلسطینی را که از ۱۳۲ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده، به حالت تعلیق درآورند.

این باشگاه با انتشار مطلبی در صفحه فیسبوک خود به نقل از جواد بولس، وکیل این اسیر گزارش داد: ابوهواش پس از وخامت وضعیت جسمانی‌اش به دلیل اعتصاب غذا، هنوز در بیمارستان “اساف هروفیه” فلسطین اشغالی بستری است.

باشگاه اسیران فلسطینی در ادامه درباره تعلیق حکم بازداشت اداری ابوهواش توضیح داد: این تعلیق به معنای لغو بازداشت اداری نیست بلکه به معنای برداشته شدن مسؤولیت سرنوشت و جان او از دوش مدیریت زندان‌های رژیم اشغالگر و اطلاعات این رژیم (شاباک) و انتقال این اسیر به بازداشتگاهی غیررسمی در بیمارستان است و ابوهواش به جای زندانبان‌ها، تحت حراست نیروهای امنیتی بیمارستان خواهد بود و طبق قوانین بیمارستان خانواده‌اش فعلا نمی‌توانند او را به مکان دیگری انتقال دهند اما می‌توانند همانند هر بیمار دیگری به ملاقات او بروند.

پیشتر این باشگاه از انتقال ابوهواش از زندان الرملة به بیمارستان اساف هروفیه در فلسطین اشغالی خبر داده بود و طبق آخرین اطلاعات او تا این ساعت هنوز در این بیمارستان بستری است و وضعیت بدی دارد.

همچنین این باشگاه اعلام کرد: مدیریت زندان‌های رژیم اشغالگر هر بار پس از انتقال ابوهواش به بیمارستان، با اینکه او به شدت به مراقبت‌های پزشکی مداوم نیاز دارد، دوباره او را به زندان بازمی‌گرداند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *