دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

تنبیه رژیم صهیونیستی؛ اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی

تنبیه رژیم صهیونیستی؛ اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بعد از آغاز حملات پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی سفرش به دلور را لغو کرد و به واشنگتن برگشت.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از دیلی بست، کاخ سفید اعلام کرد که ساعاتی قبل از انتشار گزارش‌های مربوط به حمله پهپادی سپاه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل، جو بایدن رئیس‌ جمهور آمریکا سفرش به دلور را لغو و به واشنگتن بازگشت تا با تیم امنیت ملی خود درباره رویدادهای خاورمیانه مشورت کند.

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت وگو با رسانه‌های آمریکایی از آغاز حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گفته واتسون بایدن برای اطلاع از آخرین وضعیت این حمله در کاخ سفید حضور یافته و تیم مشاورانش در ارتباط دائمی با مقامات اسرائیلی قرار دارند.

بایدن به صراحت حمایت کشورش از امنیت رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و گفت: حمایت ما از (رژیم) اسرائیل آهنین است. ایالات متحده در کنار مردم اسرائیل خواهد ایستاد و از آنها در برابر این تهدیدات ایران حمایت خواهد کرد.

تحلیلگران مدعی شدند حمله ایران می‌تواند جرقه یک جنگ همه جانبه دیگر را در خاورمیانه شعله ور کند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *