شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

جهاد اسلامی: روزهای سیاهی در انتظار رژیم اشغالگر است

جهاد اسلامی: روزهای سیاهی در انتظار رژیم اشغالگر است

 یک عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت پنج تن از فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد که روزهای سیاهی در انتظار اشغالگران در کرانه باختری است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از المیادین، «داوود شهاب» گفت که خون پاک و خالص شهدا هدر نخواهد رفت و رژیم اشغالگر بهای تمام جنایات و تروریسم علیه خاک و مردم ما را پرداخت خواهد کرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که عربده‌کشی رژیم صهیونیستی و جنایات آن باعث افزایش قدرت مقاومت خواهد شد.

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین هم در بیانیه‌ای شهادت ۵ مجاهد فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به جنین و قدس را تسلیت گفت.

جبهه دمکراتیک تاکید کرد که خون شهدای جنین و قدس هرگز هدر نخواهد رفت و آرمانی که آن‌ها بخاطرش به شهادت رسیدند، همچنان زنده و پایدار خواهد ماند و مبارزه ملت فلسطین تا بیرون راندن اشغالگران و دست‌یابی به حقوق مشروع خویش ادامه خواهد یافت.

این حزب فلسطینی خواستار خروج تشکیلات خودگردان از معاهده اسلو در واکنش به این جنایت و پایان دادن به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و بازگشت به مسیر وحدت و مبارزه علیه شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی شد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با همراهی تفنگداران جوخه ترور موسوم به یگان یمام بامداد امروز (یکشنبه) به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله شهر جنین و برقین یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که در اثر آن ۵ فلسطینی شهید و ۲ نظامی اسرائیل هم زخمی شدند که حال آنها وخیم گزارش شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دستکم ۲ نظامی این رژیم در درگیری‌های کرانه باختری و قدس زخمی شده‌اند و وضعیت آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور این ۵ فلسطینی بخشی از عملیات گسترده ارتش علیه فعالان حماس در کرانه باختری بوده است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی افزود که در پی شهادت این ۵ فلسطینی، احتمال شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی وجود دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *