دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

حمایت انصارالله از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

حمایت انصارالله از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

دفتر سیاسی جنبش انصارالله پس از تبریک عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، گفت که صنعا به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد. رهبر یمن در حرف و عمل ثابت کرده است که در برابر هژمونی و زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی حمایت می‌کند.

به گزارش فارس،  دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تمجید عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، تأکید کرد که این عملیات، پیروزی برای ملت فلسطین و در راستای پشتیبانی از جنبشهای جهادی و مقاومت است.

انصارالله ضمن قدردانی از مواضع شجاعانه و اصولی عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن، تصریح کرد: رهبر یمن در حرف و عمل ثابت کرده است که در برابر هژمونی و زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی حمایت می‌کند.

این جنبش یمنی از ملتهای عربی و اسلامی خواست که به مسئولیت دینی و اخلاقی خود در قبال ملت فلسطین و کشتار جمعی آنان عمل کنند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه‌شنبه خبر داد که با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

سریع با بیان اینکه این عملیات، سومین عملیات برای کمک به برادران مظلوم فلسطینی بود، گفت: به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهیم داد تا حملات اسرائیل متوقف شود.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (۹ آبان) در اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود مدعی رهگیری و انهدام چند موشک شلیک شده از جانب یمن شد.

در این اطلاعیه آمده است که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ نیروی هوایی رژیم اسرائیل از سامانه پدافند دوربرد «ختس» (پیکان) در منطقه دریای سرخ استفاده کرده و یک موشک زمین به زمین را منهدم کرده است.

ارتش اسرائیل در ادامه ادعا کرد: «همچنین هواپیماهای ارتش اسرائیل بامداد امروز به دنبال رصد یک تهدید هوایی در منطقه دریای سرخ، اهداف متخاصم در حال پرواز را رهگیری و منهدم کردند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که در قبال حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه، یمن هم باید به وظیفه خود عمل می‌کرد و به یاری ملت فلسطین می‌رسید.

یحیی سریع در پایان گفت که ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نوار غزه، باعث گسترش دامنه درگیری در منطقه می‌شود.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *