جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین : مبارزه با دشمن صهیونیستی را تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین : مبارزه با دشمن صهیونیستی را تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مبارزه با دشمن صهیونیستی تا رسیدن به پیروزی نهایی تاکید کرد و گفت: ما تا آخر به جهاد و مبارزه وفادار خواهیم ماند و این راه ما تا رسیدن به پیروزی است.

زیاد نخاله روز شنبه در سخنانی با یاد آوری پیروزی های اخیر گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه افزود: ما بر دشمن وحشی پیروز شدیم و در حال حاضر بسیار قوی تر از آنچه  برخی تصور می کنند، هستیم.

وی ادامه داد: مقاومت ثابت کرد که به رغم محاصره موجود، با عزم و اراده قوی می توان بزرگترین چالش ها را از میان برداشت.

نخاله به حملات راکتی مقاومت به فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: نبرد «شمشیر قدس» برون رفتی ملی برای ملت فلسطین و طرحی ملی است که به دلیل سازش های بی نتیجه در ۲۵ سال اخیر، اکنون جایگاه خود را بازیافته است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: آنها خواهند کوشید به شکل جدیدی توافقنامه اسلو را احیا و ما را خلع سلاح کنند تا مطابق میل صهیونیست ها زندگی کنیم و این موضوع هوشیاری می طلبد.
وی همزیستی با رژیم جنایتکار صهیونیستی را غیر ممکن و سازشکاری را باعث خواری و ذلت دانست و گفت: از نیروهای ملی که گفته اند امکان همزیستی با رژیم صهیونیستی وجود دارد می خواهم در این باره تجدید نظر کنند.
نخاله افزود: قدس با دوستدارانش در اللد، رام الله، جنین و الخلیل و با آوارگان فلسطینی مقیم خارج و تمامی امت در جهان اسلام و عرب قیام کرد.
وی گفت: غزه شمشیر قدس و شمشیر کل فلسطین است و مقاومت پس از نبرد شمشیر قدس ثابت کرد که بهترین راه برای احقاق حقوق و حمایت از ملت است.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر یافتن یک طرح ملی برای آزادسازی سرزمین های اشغالی و ایجاد کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف تاکید کرد.
وی یادآورشد: تا زمانی که اشغال سرزمین فلسطین وجود داشته باشد منطقه و جهان روی  صلح را نخواهد دید.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: هرگونه ترور رهبران مان را با گلوله باران تل آویو پاسخ خواهیم داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *