چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - Wednesday 15 May 2024

رئیسی:‌ تحقق منویات رهبر انقلاب درخصوص سیستان و بلوچستان را در دستور کار داریم

رئیسی:‌ تحقق منویات رهبر انقلاب درخصوص سیستان و بلوچستان را در دستور کار داریم

رئیس‌جمهور، گفت: من حدود دو الی سه ساعت در شورای راهبردی استان سیستان و بلوچستان شرکت کردم، معاون اول و سایر وزرا در حال پیگیری منویات رهبر انقلاب در خصوص حل مشکلات استان هستند ، امیدواریم دولت به زودی خبرهای خوشی برای مردم استان سیستان و بلوچستان داشته باشد و کارنامه درخشانی در این زمینه تقدیم رهبر معظم انقلاب و مردم کند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص برنامه های دولت برای رفع مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان، گفت: اعطای اختیارات ویژه به استاندار و اختصاص اعتبارات برای پروژه های مهم استان از جمله طرح آبرسانی، پیگیری مجدانه حقابه و نشست با شورای راهبردی استان که متشکل از مسئولان مختلف است در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: من حدود دو الی سه ساعت در شورای راهبردی استان سیستان و بلوچستان شرکت کردم، معاون اول و سایر وزرا در حال پیگیری منویات رهبر انقلاب در خصوص حل مشکلات استان هستند.

رئیسی در پایان گفت: امیدواریم دولت به زودی خبرهای خوشی برای مردم استان سیستان و بلوچستان داشته باشد و کارنامه درخشانی در این زمینه تقدیم رهبر معظم انقلاب و مردم کند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *