شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

زنان هندبال ۴۱ گل خوردند اما دروازه بان تیم ملی بهترین بازیکن شد/ اشک شوق دختر ایرانی و ثبت لحظه احساسی و تاریخی

زنان هندبال ۴۱ گل خوردند اما دروازه بان تیم ملی بهترین بازیکن شد/ اشک شوق دختر ایرانی و ثبت لحظه احساسی و تاریخی

انتخاب دروازه بان تیم ملی هندبال زنان ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل نروژ در رقابت های جهانی اتفاقات زیبایی به همراه داشت.

جی پلاس، تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های هندبال بانوان جهان مقابل تیم ملی نروژ قرار گرفت و با نتیجه سنگین ۴۱ بر ۹ شکست خورد.

فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی هندبال ایران و نروژ در رقابت های قهرمانی جهان معرفی شد. اشک های دروازه بان ایران به همراه تشویق تماشاگران و بازیکنان نروژ لحظه زیبایی را در سالن خلق کرد. 

در این بازی که به قضاوت کوبل داوری از بوسنی و هرزگوین از ساعت 23:00 دقیقه یکشنبه در ورزشگاه «کاستلو» برگزار شد، فاطمه خلیلی، الناز قاسمی، مینا وطن‌پرست، شیما زارع، مریم یوسفی، نوریه عباسی و حدیثه نوروزی با هدایت خدیجه قانع سرمربی و عزت ا.. رزمگر مدیر فنی به زمین مسابقه رفتند.

نروژ قهرمان دو دوره المپیک، قهرمانی سه دوره مسابقات جهانی و قهرمان هشت دوره اروپا را در کارنامه دارد.

این دربی بود یا شنبه بازار؟!

تیم ملی بازی اول را ۳۹ بر ۱۱ به رومانی باخت. دختران هندبال ایران باید در آخرین دیدار مرحله گروهی ۱۶ آذر ساعت ۲۳:۰۰ مقابل قزاقستان به میدان بروند.

زنان ایران برای نخستین بار در تاریخ با چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورند. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *