دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

سرمربی با باشگاه برای جذب بازیکن صحبتی نکرده است

سرمربی با باشگاه برای جذب بازیکن صحبتی نکرده است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سرمربی این تیم هنوز برای جذب بازیکن به منظور تقویت تیم صحبتی با باشگاه نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خوانما گررو شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از تساوی خانگی تیمش در برابر استقلال تهران اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازی یکسان بود و ما مثل قهرمانان جنگیدیم. فکر می‌کنم اگر در سایر بازی‌ها مثل این بازی نیز این‌گونه بجنگیم برای رقیبان بسیار سخت می‌شود که بتوانند ما را شکست بدهند.

وی در خصوص اینکه تیم فولاد خوزستان در این بازی با دفاع چندلایه بازی کرد، بیان کرد: ما همیشه سعی کرده‌ایم در بازی‌های خودمان امتیاز بگیریم. به دلیل اینکه تیم‌هایی مثل استقلال سعی می‌کنند که بازی را به زمین ما بکشانند و حمله کنند، ما هم این استراتژی را داریم که از نظر دفاعی در برابر تیم‌ها، قوی ظاهر شویم.

گررو در خصوص بازی دادن به بازیکنان جوان در این بازی حساس گفت: اینها تصمیم‌های سرمربی هستند. امروز در این بازی از عسکری به‌عنوان یک جوان با آتیه استفاده کردیم. سایر بازیکنان آکادمی ما باید دقت و خوب تلاش کنند تا بتوانند مثل این بازیکنان به تیم اول راه پیدا کنند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: تلاش تیم ما جمعی بود و ما بسیار متحد بازی کردیم و هواداران به ما کمک کردند که در این بازی باقدرت بازی کنیم.

گررو تصریح کرد: خیلی بازی مانده تا به نیم‌فصل برسیم و بازیکن جذب کنیم و ما باید از بازی‌های باقی‌مانده امتیازهای لازم را کسب کنیم، ضمن اینکه سرمربی هنوز در مورد جذب بازیکن با باشگاه صحبتی نکرده تا اینکه زمانش فرا برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل اخراج سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این بازی از سوی داور، گررو به عنوان مربی تیم در این نشست خبری حاضر شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *