دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - Monday 13 May 2024

سرمربی مس رفسنجان: شاید بعد از قهرمانی دیگر در این تیم نباشم

سرمربی مس رفسنجان: شاید بعد از قهرمانی دیگر در این تیم نباشم

 سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: شاید بعد از قهرمانی دیگر در لیگ برتر فوتسال حضور نداشته نباشم.

تیم فوتسال زنان مس رفسنجان روز گذشته در مرحله رفت فینال لیگ برتر موفق به برد ۲ بر صفر سایپا شد و این هفته در دیدار برگشت باید در رفسنجان به مصاف سایپا برود.

«عاطفه رضایی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص پیروزی برابر سایپا اظهار داشت: با توجه به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر از سایپا شکست خوردیم اما به دنبال انتقام نبودیم و می‌خواستیم بازی خوبی را ارایه دهیم. در دیدار با سایپا  بازی سختی داشتیم و در ۲ نیمه محتاطانه بازی کردیم. بی مهابا حمله نمی‌کردیم و موقعیت گل هم داشتیم و ۲ گل برابر این تیم را در دقایق پایانی نیمه دوم به ثمر رساندیم.

وی افزود: سایپا تیم پرمهره و خوبی است و دیدار سختی را در اهواز برابر شرکت ملی حفاری داشت و توانست این تیم را در خانه خود شکست دهد. سایپا کار بزرگی انجام داد تا ملی حفاری را در اهواز حذف کند. اکنون هم نمی‌توانم بگویم چون ۲ بر صفر این تیم را شکست دادیم، حتما قهرمان لیگ برتر هستیم و همه چیز تمام شده است. بازی برگشت برای کسب قهرمانی در رفسنجان سخت‌تر است. سایپا برای جبران شکست تمام تلاشش را می‌کند و ما هم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: به نظرم برای فصل بعد سازمان لیگ نمی‌تواند بازی‌ها را به صورت متمرکز برگزار کند زیرا جمع کردن ۱۰ تیم در یک جا دشوار است. هر چند برگزاری متمرکز لیگ فصل آینده از نظر هزینه برای تیم‌های مختلف به صرفه‌تر است. باید سازمان لیگ شرایط شهر میزبان و مسایل دیگر را به دلیل کرونا با دقت ارزیابی کند و اگر ۱۰ تیم در لیگ برتر فصل آینده حضور دارند، تیم‌ها را به ۲ گروه پنج تایی تقسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از تیم حمایت کرد و برای هر مرحله‌ای که صعود کردیم پاداش در نظر گرفت و حتی گفته است که پاداش ویژه‌ای را برای قهرمانی لیگ برای بازیکنان در نظر گرفته است. فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که باشگاه با بازیکنان تسویه حساب کرده است.

رضایی یادآور شد: نمی‌دانم برای فصل آینده به عنوان سرمربی در این جایگاه می‌مانم یا خیر. زیرا سال گذشته اولین دیدار این فصل را با سایپا در ۲۶ مرداد داشتیم و آخرین دیدار را در ۳۰ مرداد با همین تیم خواهیم داشت. یکسال طول کشید و خیلی خسته‌ام و مشخص نیست که بعد از قهرمانی در فصل آینده حضور داشته باشم یا خیر.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *