شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

مصاحبه اختصاصی مدیر مسئول رسانه کشوری ” رواپرس ” با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت « سرهنگ رضا امجدی » ( بزودی )

مصاحبه اختصاصی مدیر مسئول رسانه کشوری ” رواپرس ” با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت « سرهنگ رضا امجدی » ( بزودی )

 

 *همزمان با روزهای بسیار گرم مرداد ماه میهمان رادمری شدیم که خضوع ، خشوع و تواضع مثال زدنیِ مبتنی بر فرهنگ ناب ایثار و شهادت ایشان برایمان شیرین و از نکات بارز این نشست بسیار صمیمی بود ، گعده ای دلنشین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت « جناب سرهنگ رضا امجدی » .

 

 

 

 

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ﴿۱۱۱﴾ سوره توبه .

بدون مقدّمه ؛

 همزمان با روزهای بسیار گرم مرداد ماه میهمان رادمری شدیم که خضوع ، خشوع و تواضع مثال زدنیِ مبتنی بر فرهنگ ناب ایثار و شهادت ایشان برایمان شیرین و از نکات بارز این نشست بسیار صمیمی بود ، گعده ای دلنشین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت « جناب سرهنگ رضا امجدی » .

 

 

 

 

آنان که می شناسندم نیک می دانند نه تنها اهل تملّق نیستم بلکه مداهنه را فعلی سخیف و مذموم می پندارم امّا :

عدم بیان این مقدار را جفا در حقّ « بزرگی » می دانم  که دفتر کارش مملو از انرژی و یادآور فرماندهان دوران دفاع مقدّس است که مدخل ورودی چادرهای فرماندهی آن عالی مقامان مزّین شده بود به کلام زیبای « فرماندهی از آنِ توست حسین جان » ، شاهدانی همچون حاج مسعود صمد یکتا ( فرمانده شهید و آسمانی گردان المهدی ( عج ) لشگر 10 حضرت سیّد الشهدا ( ع )  ، شهید اسدالله پازوکی و … ،همچنین اَبَر پهلوان و نازنینی  همچون « حاج علی فضلی » صدیق بسیار دلبندم ؛ فرمانده معظّم و اسبق دوران دفاع مقدّس دامه بقائه .

در طول نشست به درستی پاکدشت را « دارالشهّدا » ، خاضعانه با خطاب قرار دادن امامزادگان عشق ابراز می دارد جهان بینی انتزاعی وی علاوه بر خدمت به بیت آن عزیزان ؛ احیاء ارزشها و دستاوردهایی است که آن شاهدان همیشه تاریخ از جان شیرین خویش برای احصاء و شکلگیری آنان گذشته اند.

 تموّج دغدغه های فرهنگی در وجودش غیر قابل انکار است امّا به تلازم آن ، نشان از عزمی راسخ و پر صلابت در راستای تحقّق دیگر اهداف وی دارد ؛ اهدافی منطبق با دکترین مقدّس انقلاب اسلامی و منویّات امامین معزّز آن. 

در طول مصاحبه با روی گشاده پذیرایمان بود و با سعه صدری تمثیل گونه پاسگخوی سوالاتمان ، انشاالله و به شرط  قید حیات در روزهای آینده متن کامل مصاحبه اختصاصی ایشان با رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس » به آدرس http://ravapress.ir و کانال های تلگرامی منتسب به این رسانه منتشر تا پّلی باشد برای آشنایی بیش از پیش شهروندان فهیم ، شریف ، بزرگوار و شهیدپرور پاکدشت با نقطه نظرات و برنامه های ایشان .

ضمن اعتذار از اطاله ی کلام برخود فرض موّکد می دانم که دیگر بار مراتب سپاس خویش را بابت ایجاد بستر این مصاحبه آنهم علیرغم حجم بالای مشغله ها محضر ایشان ایفاد دارم.

 

 

 

جامعه شناس ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” رضا عرب 

دانشجوی دکتری تربیت بدنی ” نریمان تاجیک ” 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *