جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

شهرآورد ۹۹؛ گل‌محمدی: گل دوم استقلال مشکوک بود؛ اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ داد

شهرآورد ۹۹؛  گل‌محمدی: گل دوم استقلال مشکوک بود؛ اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ داد

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مجموع دربی جذابی بود و هر کسی این بازی را دیده لذت برده است. نیمه اول برای ما خوب بود و بازی را کنترل و مدیریت کردیم و توانستیم به گل دست پیدا کنیم.روی یک غفلت گل دوم را دریافت کردیم، که البته مشکوک به آفساید بود.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در نودونهمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت : در مجموع دربی جذابی بود و هر کسی این بازی را دیده لذت برده است. نیمه اول برای ما خوب بود و بازی را کنترل و مدیریت کردیم و توانستیم به گل دست پیدا کنیم. روی یک غفلت و عدم سختگیری گل دریافت کردیم که البته مشکوک به آفساید بود.

وی افزود: بعد از گل اول می‌توانستیم باز هم گل بزنیم اما فرصت سوزی کردیم. در شروع نیمه دوم هم گل خوردیم و باید در کار دفاعی سخت گیرتر عمل می‌کردیم. بعد از گل هم سعی کردیم بهتر عمل کنیم و برای ارسال و ایستگاهی برنامه داشته باشیم و گل زدیم. در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم. بازیکنانم انرژی گذاشتند و زحمت کشیدند و فوتبال بازی کردند و حقشان برد بود. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم از بازی بعد ببریم.

گل‌محمدی در مورد بازی با سیستم جدید و بدون مهاجم افزود: ما دو روز مانده به بازی با اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی مواجه شدیم. دو مهاجم تخصصی را از دست دادیم اما به نحوی بازی کردیم که نبود آنها زیاد به چشم نیامد چون بازی هجومی ارائه دادیم. از بازیکنان خط جلو انتظار داریم کار ترکیبی و پاس عمق ارسال کنند. امروز بازیکنانم خوب اینکار را انجام دادند و کارهای ترکیبی انجام دادند. درست است مهاجم تخصصی نداشتیم که بتواند سر بزند اما موقعیت‌های خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: مجبوریم این روند را ادامه دهیم. اگر تمام فکر ما این باشد دو مهاجم از دست داده‌ایم، بازی‌های بعد را هم از دست می‌دهیم. لوکادیا آقای گل لیگ بود و روند شیخ دیاباته هم مثبت بود. حضور آنها می‌تواند به هر تیمی کمک کند اما با تمرین بیشتر باید این خلاء را پر کنیم و تمرکزمان روی بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازگشت لوکادیا گفت: نمی‌دانم. اگر او بخواهد برگردد هم دربی را از دست داده و شاید این بازی سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. او در بهترین و سخت‌ترین شرایط رفت و کار برای تیم، ما و حتی خودش سخت می‌شود. این بازی سرنوشت‌ساز بود و بازیکنان و هواداران باید این موضوع را درک کنند. من نمی‌دانم او بازمی‌گردد یا نه. باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود. رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) و هیئت مدیره قطعا تصمیم خوبی خواهند گرفت. بحث مدیریتی است اما من نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم.

وی در مورد اینکه برنامه‌اش برای خط حمله در پنجره نقل و انتقالات چیست، گفت: باید تکلیف لوکادیا مشخص شود. باید دید او باز می‌گردد یا نه. باید منتظر بمانیم و نمی‌توانم جواب دقیقی بدهم. اگر او باز نگردد باید تصمیم بگیریم.

گل‌محمدی در مورد مطرح شدن نام شهریار مغانلو برای بازگشت به پرسپولیس گفت: زمان نقل و انتقالات است اسامی مطرح می‌شود و اینکه از حالا راجع‌به یک مهاجم دیگر حرف بزنیم، حرفه‌ای نیست.

وی در مورد عیسی آل‌کثیر نیز گفت: دوران نقاهت عیسی هنوز در حال سپری شدن است و اگر او بخواهد وارد تیم شود به دو ماه دیگر زمان نیاز دارد و باید تمرین پرفشار انجام دهد. از یک ماه پیش صحبت در مورد او انجام شده است. او قصدش ماندن است و دوست دارد بماند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: نمی‌دانم در مورد هوادار چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند. برگزار شهرآورد با هوادار، برای ما خوشحال کننده بود. دوست داشتیم این بازی خوب را جلوی هواداران‌مان انجام دهیم.

وی ادامه داد: فوتبال برای هواداران است و بدون آنها لطف و مزه‌ای ندارد. امیدوارم تصمیمی گرفته و از هواداران استفاده شود چون شور و حالی که باید در ورزشگاه باشد، الان وجود ندارد. امیدوارم درهای ورزشگاه باز شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *