یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

عزیزی: شانس علی کریمی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال کم نیست

عزیزی: شانس علی کریمی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال کم نیست

 رضوی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: منطقی نیست که می‌گویند علی کریمی شانسی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مهم‌ترین موضوعاتی که رییس آتی فدراسیون فوتبال باید به آن توجه داشته باشد، اظهار کرد: در دوره‌های قبلی مدیریت فوتبال ثابت شده که هیچ اولویت‌بندی در فدراسیون وجود نداشته که بخواهند به آن رسیدگی کنند. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که همه درباره اولویت‌های فدراسیون صحبت می‌کنند. در حال حاضر هم اولویتی وجود ندارد و فقط دعوا بر سر صندلی ریاست فدراسیون است.

وی در خصوص این که آیا ریاست جدید فدراسیون باید یک ویرانه را تحویل بگیرد ، خاطرنشان کرد: کفاشیان خودش معتقد بود که فدراسیون به ویرانه تبدیل شده است. خود آقایان گفته‌اند که فدراسیون به باتلاق و ویرانه تبدیل شده است. یک ویرانه هزاران ایراد دارد و نمی‌توان آن را به راحتی درست کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس پیروزی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی به اندازه خودش شانس دارد. این که کریمی لابی نمی‌کند، دلیل نمی‌شود برای پیروزی در انتخابات شانس نداشته باشد. بزرگترین شانس او فوتبالی بودنش است. با وجود این که رای‌دهندگان فوتبالی نیستند، اما باز هم کریمی شانس دارد.

عزیزی ادامه داد: تا روز انتخابات نمی‌توان راجع به شانس علی کریمی اظهارنظر خاصی کرد. گرچه در فوتبال ایران لابی کردن خیلی تاثیرگذار است، اما اینکه برخی می‌گویند علی کریمی شانسی برای پیروزی ندارد، جمله درستی نیست. رای‌گیری به صورت مخفی انجام می‌شود و شاید برخی از افراد خلاف آنچه که حولش لابی شده، رای بدهند.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از مدیریت مصطفی آجرلو بیان کرد: مصطفی آجرلو در مدیریت، کارش را بلد است. مدتی که در پاس با او کار کردم، تیم نتایج خوب و مثبتی گرفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *